niedziela, 23 września 2012

Inspirations| September 2012


Po prawie miesięcznej przerwie znów do Was wracam.Przepraszam za moją nieobecność na blogu, po prostu nie miałam czasu.Natłok zajęć,szkoła.Ale obiecuję że wszystko wróci do normy.Dziekuję osobom,które mimo mojej nieobecności wciąż zaglądały na bloga i dopytywały mnie o kolejny post.Wiele to dla mnie znaczy.
No i mamy jesień.Czas na swetry,kominy,UGG's i.....gorącą herbatę! Jesień jest moją ulubioną porą roku.Pozwala na trochę szaleństwa i wymyślne outfity.U mnie jeszcze nie zapanowała na dobre bo ciągle mam po dwadzieścia kilka stopni,ale są dni kiedy rano wychodząc do szkoły trzeba się ciepło ubrać.









1 komentarz:

  1. sweet blog! i like ur header! :)
    i would be happy to hear from u!
    xxx

    crymericher.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz